OM JAG FICK...

...BESTÄMMA SÅ SKULLE JAG TA MIN ENHÖRNING OCH RIDA IVÄG TILL NARNIA

Om jag fick...

Publicerad 2013-04-03 09:20:40 i Vardag,

...välja så skulle jag nog mest rida runt på en enhörning hela dagen. Mina andra inressen är sy, brodera, virka och leta kläder second hand. Jag tränar, rider, går på teater och äter kakor också.. 
På den här bloggen tänkte jag väl skriva om allt och lite till antar jag.. Men mest om mina tankar om livet osv. Kanske lite bilder på mina lite udda projekt kanske vore trevligt? Jaja den som väntar och läser får väl se antar jag.. 
 
Namnet på bloggen är ju lite udda men det visar ganska mycket vem jag är också. Många av mina tankar börjar eller innehåller ett "om jag fick" och några av dem kommer jag troligtvis skriva ner Här på bloggen. Jag skapade bloggen för att min svenskalärare sa att vi inte skulle skriva noveller osv på länge för grammatik är så mycket viktigare (så som hon uttryckte det). Hon sa då till mig att börja skriva dagbok, men den är ju så tung så jag tänkte lite finurligt att jag har med mig luren vart jag än går, och på mobilen finns bloggen.. Hahah inte det smartaste kanske men nu är det gjort och tänkt. Jag kommer inte blogga för att få många läsare, utan mest för att kunna skriva av mig. det betyder ju inte att jag inte vill att någon ska läsa... Oj det här blev komplicerat...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela