OM JAG FICK...

...BESTÄMMA SÅ SKULLE JAG TA MIN ENHÖRNING OCH RIDA IVÄG TILL NARNIA

Om jag fick...

Publicerad 2013-04-04 10:43:50 i Vardag,

... Så skulle jag säga att jag bakade en sån här kladdkaka som är på bilden. Tyvärr vore det att ljuga, vår blev...annorlunda men god vilket är positivt! 
Sparar pengar till grönan, värst vad dyrt det ska vara! Har kompisar från klassen och kompisar från innan och ska därför ta migen sväng om på grönan två gånger iår. Allt som allt kommer det kosta 800 kronor+mat och hur jag nunska klara det får vi se..men ingenting är omöjligt ;-) 
Sitter just nu i min standardposition: deghög framför TVn. Kollar just nu på Disney Channel, töntigt jag vet men vem bryr sig? Hahah
Försöker fixa headern på bloggen, har en grym bild hahah. Det enda problemet är att man måste kopiera en bildlänk och ipaden laggar. Testade att använda datorn, problemet är bara att den är helpaj med virus och hela paketet så där fick jag inte ens blogg.se för internetet funkar bara vissa dagar, timmar, minuter, sekunder när man har riktig tur.. så headern får vänta.. 
Funderar på att röra mig till köket och hämta en kaka. Även att göra amerikanska pannkakor med nutella lockar. Vi får väl se om det händer eller stannar som drömmar.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela