OM JAG FICK...

...BESTÄMMA SÅ SKULLE JAG TA MIN ENHÖRNING OCH RIDA IVÄG TILL NARNIA

Om jag fick...

Publicerad 2013-04-04 13:02:31 i Mina verk,

...så skulle jag ha på mig min jeansjacka varje dag året om. Den är såå skön och känns liksom som mig på något sätt. Min mamma hittade den på en second hand affär för länge sen, och först tyckte jag att den var ful och dessutom var den alldeles för stor. Men förra sommaren så tog jag fram den och började brodera blommor på den och efter det så var jag fast hahah! Jag lovar, det fungerar verkligen att brodera och fixa i ordning tråkiga kläder! De blir som nya igen!

Kommentarer

Postat av: Alva

Publicerad 2013-04-04 20:59:02

Hej! Fin blogg, allt bra? :)
Kika gärna in på min blogg & lämna en kommentar om vad du tycker! :)

Kram

Postat av: Ama de casa

Publicerad 2013-04-05 10:18:38

Vad duktigt broderat! :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela