OM JAG FICK...

...BESTÄMMA SÅ SKULLE JAG TA MIN ENHÖRNING OCH RIDA IVÄG TILL NARNIA

Om jag fick...

Publicerad 2013-04-05 09:31:03 i Vardag,

...lite mer mod så skulle jag säga till två tjejer i min klass vad jag tycker om dem. Jag tycker verkligen inte illa om dem, de är jätteschyssta när man väl är med dem, men det är just det som är problemet. Man får aldrig vara med dem, inte MED dem i alla fall. Jag tror de flesta vet vad jag menar... Det känns som om de tycker att vi andra tjejer bara är jobbiga och att de är mycket bättre än oss. Dessutom är de aldrig med någon annan. Jag vet att jag inte har någon rätt att säga till dem att sluta vara med varandra, men jag tycker ändå att de kanske borde visa respekt mot andra i allafall.

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2013-04-05 11:13:39

åh tack :) hur når du idag då? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela