OM JAG FICK...

...BESTÄMMA SÅ SKULLE JAG TA MIN ENHÖRNING OCH RIDA IVÄG TILL NARNIA

Om jag fick...

Publicerad 2013-04-05 11:20:38 i Vardag,

 
...göra vad jag vill idag så skulle jag vilja åka och shoppa någonstans. Helst så vill jag hitta ett par shorts som jag halvt drömmer om, de är lite höga i midjan och gjorda av jeans. Jag har några planer på att så om fickorna med något snyggt tyg.
Jag skulle också vilja ha Miss Lis hatt hahah.. :) om någon vet var den går att köpa så får ni gärna kommentera! Älskar hennes musik! Många tycker att min musiksmak är lite udda, men jag lyssnar ju på bra låtar enligt mig?! Jag lyssnar mycket på Miss Li, First Aid Kit, Labrinth och mycket mycket mer. Jag lyssnar också på vissa av One Directions låtar, men det kan jag inte gå officiellt med för förra året gick jag strängt emot dem. Min favorit är Niall han är så söt hahah! 
Jag rekomenderar alla att kolla på serien Glee! Den är faktiskt jättebra, och handlar typ om en skolkör och såå mycket mer! Serien är kul men ändå seriös, och vissa av låtarna är sjukt bra! De gör covers osv..
hahah aja jag gillar Glee iallafall! ;-)

Kommentarer

Postat av: Alva

Publicerad 2013-04-05 12:31:36

Tack & detsamma! :D Allt bra?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela