OM JAG FICK...

...BESTÄMMA SÅ SKULLE JAG TA MIN ENHÖRNING OCH RIDA IVÄG TILL NARNIA

Om jag fick...

Publicerad 2013-04-05 14:03:59 i Vardag,

...bestämma över allt så skulle jag:
1: Trolla så att alla skitiga gubbar som tycker att kvinnor är betydelselösa, och så skulle allt bli jämställt i världen.
2: Stoppa alla krig.
3: Stoppa vattenkrisen i Afrikanska Hornet, och göra så att alla undernärda där (och överallt annars) fick mat och vatten så de blev bra igen.
4: Stoppa mobbingen och kasta iväg alla snuskfolk som våldtar och är äckliga mot oskyldiga barn på internet.
5: Få alla att må bra i sig själva och tro på vad de tycker.
5: Stoppa alla miljöhot och rädda alla hotade djur.
6: Flytta till Australien.

Kommentarer

Postat av: Linnéa

Publicerad 2013-04-05 14:22:55

Tack tack :)

Oh, australien älskar vi <3

Postat av: claes-göran olofsson

Publicerad 2013-04-05 19:35:07

jag skulle gärna vilja prata med dig, jag har lagt upp en video på youtube gällande detta, här är en länk som går till videon, som spelas upp på youtube
http://www.youtube.com/watch?v=8rZj7irrXSw

Postat av: Emelie Hellström

Publicerad 2013-04-06 13:33:35

Sv: Tack så mycket vad snäll du är, kram! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela