OM JAG FICK...

...BESTÄMMA SÅ SKULLE JAG TA MIN ENHÖRNING OCH RIDA IVÄG TILL NARNIA

Om jag fick...

Publicerad 2013-04-06 18:51:00 i Vardag,

...så skulle jag ta bort mina trötta ben. Var på stan idag och hittade massor (dock inte hatten ;-))! Hahah jag bokstavligen älskar HM, för de har kläder som passar alla storlekar och de har även mycket färgglada kläder vilket jag älskar. Min garderob består typ av färgglada byxor, är beroende! Sen är det ju inte så dyrt heller vilket är ett plus.
Det jobbiga med att gå på stan utan kompisar är att man riskerar att träffa på någon man känner... Är ju själv kanske inte så jättepoppis eller hur man ska uttrycka det så...jag ni fattar ju...

Kommentarer

Postat av: emelie andersson

Publicerad 2013-04-06 19:22:12

sv: tack så mkt :D

Postat av: Emmy

Publicerad 2013-04-06 23:03:04

Oavsett vem du träffar på tycker jag du ska hålla huvudet högt och bara vara. ^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela