OM JAG FICK...

...BESTÄMMA SÅ SKULLE JAG TA MIN ENHÖRNING OCH RIDA IVÄG TILL NARNIA

Om jag fick...

Publicerad 2013-04-07 21:56:53 i Vardag,

...välja en superkrft skulle det nog vara läsa tankar, fast bara den jag vill och när jag vill. Då skulle jag bara behöva tänka "nu vill jag läsa den här personens tankar". Varför vet jag inte men alla vill väl kunna läsa tankar? Jag skulle vilja veta vad folk omkring mig tänker om mig, så jag vet vad jag gör fel, om någon uppfattar mig elak, eller om någon tycker att jag gjort något fel...
Fick en försenad födelsedagspresent idag, anslagstavla, som jag hängde upp massa bilder på. Det gav mig massor av tillbakablickar och minnen, och jag fick riktiga tankeställare om vilka som för mindre än ett år sen betydde så mycket och de som jag inte kände då. Man får ju själv välja om manvill se det negativt eller positivt, jag vet inte kanske "neutralt"?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela