OM JAG FICK...

...BESTÄMMA SÅ SKULLE JAG TA MIN ENHÖRNING OCH RIDA IVÄG TILL NARNIA

Om jag fick...

Publicerad 2013-04-08 16:10:14 i Vardag,

...så skulle jag nog länga ut lovet. Men icke, idag var vi tillbaka till skolan. Jag trivs ju i och för sig ganska bra med alla mina kompisar så... Men skola är väl aldrig särskilt kul hahah.. Fast jag tror att många gillar skolan mer än de säger, för det är ju där man träffar alla kompisar osv. Tyvärr är ju inte lärarna alltid det bästa...min mentor till exempel är räätt så diskriminerande och lever i tron om att tjejer inte ska idrotta... Jag som tränar mycket sport blev förbannad när jag först hörde honom yttra sig om det....visserligen har han blivit lite bättre men...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela