OM JAG FICK...

...BESTÄMMA SÅ SKULLE JAG TA MIN ENHÖRNING OCH RIDA IVÄG TILL NARNIA

Om jag fick...

Publicerad 2013-04-10 10:27:28 i Vardag,

...så skulle jag förstås inte vilja vara sjuk längre. Gick hem från skolan igår för jag mådde illa och nu ligger jag här framför tvn och har tråkigt...
Har också läst folks ask. Blir ju galen på alla tjejer som tror att de är något när de svarar på alla sjuka frågor liksom!
Det värsta som finns är när tjejer som är superskinny påstår att de är tjocka när man själv kanske inte är särskilt smal. Jag är ganska vältränad men absolut inte smal, men jag är ganska nöjd med mig själv och skulle inte vilja ändra på mig själv. Eller jo, jag vill ju bli mer vältränad och få sixpack och hela paketet men jag tränar och det räcker. Alla vill ju ha den här "perfekta sommarkroppen" men snälla vem säger att den där supersmala kroppen med långa ben är så himla perfekt?
Samma sak med VS angels. Seriöst de där butikerna är ju typ porraffärer, alla tjejer står där i underkläder och har sina kroppar som gör alla tjejer med normal kropp avundsjuka! Åååh jag blir så trött på allt sånt!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela