OM JAG FICK...

...BESTÄMMA SÅ SKULLE JAG TA MIN ENHÖRNING OCH RIDA IVÄG TILL NARNIA

Om jag fick...

Publicerad 2013-04-12 15:51:24 i Vardag,

...så skulle jag slå min kompis på käften. Okej, nej, det var överdrivet men jag blir sånarg och ledsen på henne. Hon är liksom mästare på att smyga in sånna här småelaka kommentarer till mig, som ingen annan märker, sånna som sänker ens självförtroende totalt. Det förstör ens dag helt och jag vill liksom bara gå hem och gömma mig under täcket...uusch det hände flera gånger idag och blä. Ett exemplet är när vinåt lunch idag och jag sa på skoj att en annan kompis var helt svart klädd (som hon var) och att jag körde mer på färgstile. Då sa hon att jag verkligen var stolt över mina färger och det låter ju inte som något speciellt men tonen som hon sa det i var uschlig.. Jag vet jag låter överkänslig (som jag ibland är tyvärr) men jag tror att de flesta antagligen förstår.. Aja nu ska på träning och det ska bli skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela